Komu je namenjena spletna trgovina?

Spletna trgovina yasmin.si je namenjena pravnim osebam (d.o.o., s.p.)

Registracija in odobritev kupca na spletni trgovini.

Potem, ko se prijavite, se podatki preverijo (preverimo veljavnost podatkov in vam) nato odobrimo dostop do spletne trgovine. Yasmin d.o.o. si pridržuje pravico, da določenim kupcem onemogoči/blokira dostop do spletne trgovine. Stranke, ki nakupujejo v spletni trgovini, so vključene v seznam za pošiljanje e-novic.

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini yasmin.si so navedene v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV). Davek se obračuna na spletni blagajni. Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. Dobavni rok je 1-5 delovnih dni. Če je dobavni rok daljši, kupcu omogočamo, da od nakupa odstopi.

Postopek nakupa v spletni trgovini yasmin.si

  1. Kupec doda želene izdelke v košarico s pritiskom gumba “Dodaj v košarico”. Pred tem določi količino in (če je opcija) barvo.
  2. V košarici kupec pregleda naročilo in po potrebi popravi naročeno količino oz. odstrani izdelek iz košarice. V košarici lahko tudi unovči kupon za popust.
  3. S klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno” gre kupec na novo stran, kjer vnese podatke o dostavi in načinu plačila.
  4. Ko je nakup končan, podjetje Yasmin d.o.o. pregleda naročilo in sporoči kupcu o dostavljivosti izdelkov, ki jih je naročil.
  5. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Načini plačila – plačilni pogoji

V spletni trgovini yasmin.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo ob prevzemu z gotovino
  • Plačilo po ponudbi/predračunu (s predhodnim nakazilom)

Odlog plačila (plačilni rok 30 dni) – velja za kupce, ki imajo poravnane vse predhodne finančne obveznosti do podjetja Yasmin d.o.o.

Dostava in osebni prevzem

  • Osebni prevzem
    Blago lahko kupec osebno prevzame na naslovu podjetja – Hafnarjeva pot 10, 4000 Kranj od ponedeljka do petka med 8.00 in 15.00 uro. Pri osebnem prevzemu se stroški pakiranja ne obračunajo.
  • Dostava blaga.
    Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je GLS d.o.o. Stroški dostave znašajo 4,61 EUR. Stroški dostave so brezplačni, če kupec naroči blago v skupni vrednosti 50 EUR.

Varnost podatkov in pravica do zasebnosti

Upravitelj spletnega mesta www.yasmin.si, podjetje Yasmin d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.yasmin.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte…).

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni piškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.

Piškotek je manjša datoteka, ki se namesti na vašo napravo med obiskom spletne strani in jo stran, ki je piškotek izdala, prepozna. Namen uporabe piškotkov je izboljšati delovanje spletne strani in uporabniške izkušnje pri ogledu spletnih strani.

Podatke, ki jih zberemo prek piškotkov, obdelujemo izključno za statistične namene, a le tako, da ni možno ugotoviti vaše identitete, za ugotavljanje težav s strežnikom, urejanje spletnih strani.

Večina brskalnikov uporabo piškotkov samodejno sprejme. Uporabo piškotkov pa lahko kadarkoli zavrnete. Če želite na svoji napravi piškotke zavrniti, lahko spremenite nastavitve brskalnika, ki ga uporabljate. Več podatkov o zavrnitvi piškotkov lahko najdete tudi na spletni strani  www.aboutcookies.org.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina yasmin.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 04 23 15 100, ali po elektronski pošti na info@yasmin.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@yasmin.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj, kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Stik z nami

V primeru težav, vprašanj ali vpogleda, popravka, blokiranja in izbrisa vaših osebnih podatkov se obrnite na: Yasmin d.o.o., Hafnarjeva pot 10, 4000 Kranj, Slovenija, info@yasmin.si.
Nenehni razvoj spleta zahteva občasno spreminjanje našega pravnega obvestila. Pridržujemo si pravico do teh sprememb.

Zadnjič pregledano: 16.7.2018, Yasmin d.o.o.